arcoenanne.reismee.nl

We gaan weer!!

Hoe heerlijk!

Het magische moment is weer aangebroken, de tijd tot de volgende reis is korter dan de tijd dat we op reis gaan.

Zachjes aan zijn we aan het voorbereiden. Retourtje AMS - BKK, oftewel Amsterdam Schiphol - Bangkok Suvarnabhumi international airport zijn in de digitale pocket. Maagdelijke Lonely Planets Thailand en Cambogja liggen klaar.

Ik kan weinig dingen verzinnen die zoveel genotverschaffenals het voor het eerst openslaan van de reisgids met inmijn achterhoofd het ideedat dit voor 3 maanden ons heilige boek wordt.

Het globale reisschema is gemaakt: in Bangkok zetten we de fietsen in elkaar en gaan richting het oosten. We zullen na twee weken Thailand ongeveer een maand in Cambodja rond touren.We gaan een bezoek brengen aanAngkor Wat: op een gigantisch gebied staat onder andere het grootste religieuze gebouwooit gebouwd doorde mens, maar waar de meeste Nederlanders (inclusief ikzelf tot enige tijd geleden) nog nooit van gehoord hebben. Vervolgens zullen we het vliegtuig pakken om een maand in Sri Lanka te zijn.Onderweg hopen we te genieten van demensen, het Aziatische eten, de stranden, de natuur, deniet-westerse cultuur en het ongecompliceerd zomaar ervaren wat het is om te leven.

Verder zullen we in Sri Lanka het project van stichting Sharety bezoeken, waar Muel Jaap Bom en ik in januari samen geld voor op willen halen door mee toe doen met een autotocht door Scandinavië.

Natuurlijk zullen we jullie op de hoogte houden door af en toe iets op de site te zetten, hopelijk zullen jullie het leuk vinden met ons mee te genieten van de dingen die we tegen zullen komen.

Van 6-15 januari ben ik met Muel op pad, we zoeken nog sponsoren, zie ook foto’s voor meer info of https://www.facebook.com/BomdeGroot/

Van eind januari tot en met eind april zijn Anne en ik dus aan het fietsen door Thailand, Cambodja en Sri Lanka.
Veel leesplezier vast!

Liesbeth

Ik kijk nu al uit naar je leuke verhalen Arco!! Wij genieten van jullie vakantie van veraf!!!